Contact

Communications Intelligence

Ik wil mijn winst maximaliseren en inzicht krijgen in mijn bedrijf.

Lady and man in server room having a discussion

Het vermogen om gegevens te verzamelen, analyseren en weer te geven op een manier die de prestaties kan verbeteren, beslissingen kan ondersteunen, automatisering kan voeden en AI kan aandrijven wordt steeds essentiëler in de wereld van communicatie

Er zijn veel manieren waarop intelligentie in communicatie kan worden gebruikt om je processen te stroomlijnen, repetitieve en eenvoudige klantvragen te automatiseren, inzicht te krijgen in piekmomenten, en bedreigingen en beveiligingsinbreuken te monitoren en proactief te beheren.

Veel organisaties zijn hier al klaar voor: sommige maken actief gebruik van intelligent analytics en AI om kosten te besparen, de klantenservice te verbeteren en hun systemen beter te beveiligen. Voor andere bedrijven kan dit echter aanvoelen als een wereld ver weg van de huidige, complexe, verouderde en legacy-communicatietechnologie die ze momenteel gebruiken.

Natuurlijk werken AI en intelligent analytics alleen goed als ze toegang hebben tot genoeg input/data. Om dus optimaal te profiteren van communications intelligence, moet je alle data op één plek bij elkaar hebben.

Gamma's slimme portfolio

In veel van de componenten in Gamma’s portfolio zijn analytics en AI al verwerkt. Dat betekent dat data op zo’n manier wordt verzameld en weergegeven dat het je medewerkers helpt de informatie te zien die ze nodig hebben, in een gebruikersvriendelijk overzicht waarin ze direct actie kunnen nemen.

Lady sat on ledge looking at mobile phone

Geef je medewerkers meer autonomie

Agents kunnen klanten sneller helpen, de wachttijden verkorten en de algehele efficiëntie eenvoudig vergroten. Vermenigvuldig dit met 10, 100 of zelfs 10.000 medewerkers in een callcenter en honderden gesprekken per dag. Dat betekent dat je teams een schat aan informatie zien, die kan worden gebruikt om te verbeteren, te automatiseren en tevreden klanten te creëren.

Een ecosysteem van vooraanstaande technologieën en integraties

Waarom Gamma voor communications intelligence?

Binnen onze portfolio zijn AI en data analytics ingebouwd in veel van onze producten en diensten. We investeren in de beveiliging en stabiliteit van ons netwerk, waarbij we onze klanten en partners toonaangevende oplossingen bieden voor complexe zakelijke problemen.

Crisis Management

Ken en begrijp piekuren voor gesprekken en beheer ze proactief

Houd toezicht op de gesprekskwaliteit en voer verbeteringen door

Gamma Award Icon

Verkort gesprekstijden en de oplossingstijd (time-to-resolution)

Controleer en identificeer cyberdreigingen en pak ze aan voordat ze zich voordoen

gamma icon

Gebruik analytics om de efficiëntie te verhogen

Identificeer use cases voor automatisering en AI

Hoe kunnen wij jou helpen?